nedeľa 16. decembra 2012

Predvianoce


Začínam písať svoj prvý príspevok a vy ho ešte stále čítate, myslím si že je to celkom dobrý výkon z mojej strany.
Dnes je nedeľa, zas sa končí víkend, vonku je smutné počasie, ale našťastie sa už blížia vianoce. Tento víkend ubehol celkom rýchlo, v piatok ani neviem čo už bolo, v sobotu sme otvorili výstavu z fotokurzu ktorý sa už teda naisto skončil. Pre mňa bol velmi užitočný, aspoň som sa mal na čo raz mesačne tešiť, spoznal som tam zopár zaujímavých ľudí a neposlednom rade som sa aj niečomu priučil.
V sobotu som sa ešte stihol zúčastniť jednej mega oslavy narodenín, ktoré sme patrične aj oslávili.
Dnes som už od veľkej nudy a dobroty nevedel čo mám robiť tak som sa šiel prejsť ku Hronu, samozrejme aj s foťákom ktorý som už ani neviem ako dávno v ruke nemal. Bola to veľmi náročná prechádzka, nečakal som že môj statív dokáže byť tak ťažký. Na babete by to bolo podstatne pohodlnejšie. Nakoniec som toho veľa ani nenafotil, ako to už býva zvykom, ale na navodenie atmosféry aká dnes pri Hrone vládla Vám prinášam aspoň dva zábery a prajem pekný predvianočný týždeň.



2 komentáre: